welcome to IHSAN's BLog

kha_mUtz To day's

“Tidak sepurna iman seseorang di antara kalian sehingga ia mencintai saudaranya seperti ia mencintai dirinya sendiri”

Jumat, 01 April 2011

Journey Of Ihsan Part 2

MaLam hari sunday nite pukul 17.30 ba'da isya :

( Hp berdering,,, I'm sorry bos you have a text message )

=> ( buka SMS,masang wajah serius!!! )

aku : (di dalam hati) sms di saha eumph, jarang2 aya nu ngsms wayah kieu pasti na ge keur ngaraji d msjid,, *kebetulan magh sya kmbuh jd gak k msjid

(baca sms singkat)
si X : shan ni no bru aku ( inisial "i" ) d save'y bilih pryogi nnwn,mun teu pryogi mh hpus we,( unsur pnkanan )

aku : owh muhun ku bi di save *dlm hati kcil ku menggerutu ( meni asa mindeng2 teuing eta budak ganti kartu pdhal kbogoh ge teu bga bga )
=> naha beut di gentos ku Xl? ( t'obsesi ku iklan xl nu aya kuntian kalie yah )

si X : owh hnteu hyong we,,,cz nu itu mh si A Sok ng'sms wae,, ;-( :-( ( memasang emoticon sedih )

aku : owh naha?bkn'y bgus tuch si A sok ngsms,so ada hrpan bwt kmu jadian sma si A,,( so ngsih dkungan )

si X : Ah sudah tidak berminat tuh sama orang itu lagian aku udah terlanjur sakit hati bgt sama dia ( sms nada kanyenyerian )

aku : owh jadi ayna kmha ath urusan finding of the true love na??di biarkan like water flow sajah?? ( so ngasih saran )

si X : nya kitu we ayna mh bade focus heula milarian beasiswa ka universitas negri ( so mengalihkan perhatian and so intelek )

aku : owh sae lah ari kitu mah ngabeh hnteu ceurik wae dina blog mus mus ngbhas si eta jeung nyeri hate wae ku si eta mun aya akhwat nu snes ngadeketan si A Teh,
janten kamana kuliah teh?

Si X : mun teu ka UPI hyong ka UNSIL atnpi ka JOGJA,,Cz bi mah tak mau di garut komo deui ka S___I mh bkal ppndak wae srng si A,
IHSAN bde ka mana?

Aku : (nada datar ) mun teu ka ar raayah ka Amik atnpi STAIPI di garut2 kneh da.

Si X : owh muhun ath sok ngabeh 96 Eksis di dinya,, ( nada menjatuhkan )

aku : iya mugi mugi we tiasa katampi,, amin. . .

(Lirik jam dinding pukul 20.15)

aku : eh atos heula nya aya peryogi heula ieu teh,wslm ( ngeles padahal mah mls )

si X : muhun, :) (berlalu bgtu sja tnpa mgucpkn salam )

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

TOLONG BERIKAN KOMENTARNYA . . .

يَآأَيّهَا الّذِينَ آمَنُواْ اسْتَعِينُواْ بِالصّبْرِ وَالصّلاَةِ إِنّ اللّهَ مَعَ الصّابِرِينَِ

“Hai orang-orang yang beriman jadikanlah sabar dan sholat sebagai penolongmu, sesungguhnya Allah beserta orang-orang yang sabar.” (Al Baqoroh: 153)